سه‌شنبه ۲۷ شهریور ۱۴۰۳ |۱۳ ربیع‌الاول ۱۴۴۶ | Sep 17, 2024
کد خبر: 1183746
۲۷ شهریور ۱۴۰۳ - ۱۰:۴۴
نشست اساتید

حوزه/مدیر حوزه علمیه خواهران استان مرکزی در جمع اساتید مدرسه علمیه الزهرا(س) گفت:بالا بردن آستانه تحمل طلاب از وظایف اساتید است و این امر مهمی است که آن ها طلاب را با صبر و شکیبایی هدایت کنند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از اراک،جلسه نیمسال تحصیلی اول ۱۴۰۴-۱۴۰۳ اساتید امروز در مدرسه علمیه الزهرا سلام الله علیها با حضور حجت الاسلام و المسلمین گودرزی و معاونین آموزش و پژوهش حوزه علمیه خواهران استان با هدف اجرای منسجم امور آموزشی، فرهنگی و پژوهشی مبتنی بر تبیین و تعیین اهداف پیشرفت و تعالی حوزه علمیه برگزار شد.

حجت الاسلام و المسلمین گودرزی بر توجه بیشتر به تقویت بعد معنوی طلاب بعنوان مطالبه جدی از اساتید اشاره کرد و در ادامه به بیان و شرح حدیثی از حضرت امیرالمومنین علی علیه السلام پرداخت که به یاران خود فرمودند:" مرا نصیحت کنید، یاران ایشان با تعجب گفتند :ما؟!! حضرت فرمودند: در شنیدن خیری است که در دانستن نیست".

مدیر حوزه علمیه خواهران استان مرکزی افزود: بالا بردن آستانه تحمل طلاب از وظایف اساتید است و این امر مهمی است که اساتید طلاب را با صبر و شکیبایی هدایت کنند،چنانکه شهید مطهری می‌گوید:" این طلبه نیست که استاد را پیدا می‌کند ؛بلکه استاد است که طلبه را پیدا می‌کند."

در ادامه خانم حاج محمد حسینی مدیر مدرسه علمیه الزهرا(س) اراک به ارائه برنامه های سال تحصیلی آتی پرداخت و بر تقویت معنوی طلاب از راههای ممکن تأکید کرد.

در پایان معاونین آموزش و پژوهش حوزه علمیه خواهران استان نیز راهکارهای خود را ارائه کردند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha